I just can't stop loving you 歌詞
Each time the wind blows
每一次當風吹起
I hear your voice so I call your name
我聽見妳的聲音  於是我喚著妳的名字
Whispers at morning Our love is dawning
在清晨裡低語 我們的愛是黎明
Heaven's glad you came . . .
連天堂都歡迎妳的到來
You know how I feel
妳知道我的感受
This thing can't go wrong I'm so proud to say I love you
這樣的事是不會錯的  能說愛妳我感到驕傲
Your love's got me high
妳的愛讓我快樂
I long to get by this time is forever
我渴望這一刻就是永遠
Love is the answer
愛就是答案
I hear your voice now
我現在聽到你的聲音
You are my choice now The love you bring
現在你就是我的選擇  你帶來的愛
Heaven's in my heart At your call I hear harps, and angels sing
像是我心裡的天堂 你的呼喚有如豎琴奏鳴和天使歌唱
You know how I feel
你知道我的感受
This thing can't go wrong I can't live my life without you
這樣的事是不會錯的  沒有你我不知道如何生活
I just can't hold on
我就是不能再等待
I feel we belong
我感到我們契合
My life ain't worth living If I can't be with you
我的生活不值得存在 如果不能與你相守
I just can't stop loving you
我就是無法停止愛你
I just can't stop loving you And if I stop
我就是無法停止愛你  假如我停止
Then tell me, just what will I do
那告訴我,我該怎麼辦
I just can't stop loving you
我就是無法停止愛你
At night when the stars shine
當星星在夜晚裡閃爍
I pray in you I'll find a love so true . . .
我祈禱著在妳身上找到一個如此的真愛
When morning awakes me
當早上我醒來時
Will you come and take me
你將會來帶領我嗎?
I'll wait for you
我會等著你
You know how I feel
妳知道我的感受
I won't stop until I hear your voice saying "I Do" ("I Do")
我將不會停止,直到我聽到妳說"我願意"為止 (我願意)
This thing can't go wrong This feeling's so strong
這樣的事是不會錯的  這樣的感覺是如此的強烈
Well my life ain't worth living If I can't be with you
我的生活不值得存在 如果不能與你相守
I just can't stop loving you
我就是無法停止愛你
I just can't stop loving you And if I stop . . .
我就是無法停止愛你  而假如我停止
Then tell me, just what will I do
那告訴我,我該怎麼辦
I just can't stop loving you
我就是無法停止愛你
We can change all the world tomorrow
明天我們能夠改變整個世界
We can sing songs of yesterday
我們為昨日而歌唱
I can say, hey . . .farewell to sorrow
我會說,嘿…告別了悲傷
This is my life and I want to see you for always
這是我的生命而我希望能永遠的見到你
I just can't stop loving you (No, Baby)
我就是無法停止愛你  (不~寶貝)
I just can't stop loving you If I can't stop!
我就是無法停止愛你  假如我不能停止
And if I stop . . .( Oh!)
假如我停止
Then tell me, just what will I do (Oh!) What will I do?( Uh . . .Ooh . . .)
那告訴我,我該怎麼辦 我該怎麼辦?
I just can't stop loving you ( Hee! Hee! Hee! Know I do girl!)
我就是無法停止愛你  (嘻!嘻!嘻!知道我這麼做~女孩)
I just can't stop loving you (You know I do)
我就是無法停止愛你  (你知道我這麼做)
And if I stop . . . Then tell me, just what will I do
假如我停止…, 那告訴我,我該怎麼辦
I just can't stop loving you
我就是無法停止愛你

 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    tlxmxase 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()